Tuesday, April 5, 2011

Takdir..

Semalam mimpi indah itu datang lagi.. Aku tak pasti mengapa.. tapi setiap kali jika kedukaan dan kesunyian bertandang dalam hati pasti mimpi itu akan muncul.

Adakah ianya hadir untuk menghiburkan hati?? Tidak untuk kali ini. Mimpi itu menambahkan kelukaan dihati aku. Aku bangun pagi nie dengan perasaan yang bercelaru...

Tiada senyuman yang mampu aku ukirkan, hanya kesayuan yang bersarang dihati. Memang aku tak mampu menolak takdir yang telah tertulis buat aku... Tapi aku berusaha untuk menerima dengan hati yang redha.. cuma sesekali hati ini perlukan hiburan.. perlukan perhatian.. perlukan belaian.. perlukan teman..

Tapi bila sesekali aku memerlukan... eemm.... siapalah yang sudi???

Aku tak pernah kesal dengan takdir ini.. aku tak pernah berdendam dengan penyebab keadaan ini.

Aku hanya mampu berdoa agar aku punya kesempatan lagi merasai keindahan itu...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails