Monday, April 25, 2011

Innallillah....

Pagi nie aku macam biasa keluar rumah jam 6.45 pagi. Hantar anak2 adalah rutin harian aku. Pagi nie.. keluar dari parking aku terdengar bunyi pelik.. tapi aku tak pedulikan.

Jam 10 pagi mak telefon dan rupanya bunyi pelik tersebut datangnya dari 1 nyawa yang tak berdosa. Nyawa dari haiwan yang menjadi kesayangan Rasulullah s.a.w.

Terduduk aku mendengarnya dan dikepala mula terbayang keadaan aku diSANA nanti.., Adakah aku akan ditanya oleh Nya? Dan jika ditanya pasti kaki dan tangan aku akan menjawabnya.. Aduyaiii...

Dan pagi nie.. aku hanya mampu menangis dan berdoa pada Allah supaya diampun dosa aku kerana telah mengambil nyawa tersebut. Berdosanya aku...

Binatang tu tak salah.. aku yg salah sebab tak check dibawah tayar masa nak keluar tadi.

Aku memang bukan pengemar kucing tapi aku tak pernah atau tak mungkin sampai hati untuk membunuh. Ampunkan aku Ya Allah...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails