Thursday, April 14, 2011

6 Tahun 3 Bulan .... Hari


Tidakkah ada diantara kita akan merasa kerugian yang amat besar kerana kehilangan masa yang begitu panjang hanya kerana mengejar keindahan dunia??? Aku pernah kehilangan masa itu dan aku merasa teramat rugi. Tapi apapun aku bersyukur kerana DIA telah menyedarkan aku supaya kembali pada realiti...


Lyana ketika berumur 1 tahun 3 bulan & Adib ketika berumur 4 bulan.

Lyana lahir pada 12 Jun, 1999.. Adib lahir pada 13 Jun, 2000..

Lewat 35 min.. jika tidak tentu mereka berkongsi tarikh lahir.

Lyana ketika berusia 6 tahun.

Adib ketika 5 tahun. Adib ketika 6 tahun...

Kesucian wajah2 comel ini begitu meruntun jiwa aku... Allah telah mengambil 1 nikmat aku tetapi dia telah gantikan dengan 3 nikmat yang tiada tolok bandingannya... Alhamdulillah... Syukur pada Mu, Ya Allah..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails