Wednesday, January 4, 2012

Sesi Persekolahan 2012

Marah nie.. marah sangat-sangat..

Bengang nie.. bengang sangat-sangat...

Aku dah siapkan 1 post untuk sesi persekolahan 2012..

Dah cantik dah bahasa yang aku gunakan.. tetiba je terpadam.. tak sempat nak save.. aku panik.. panik tahap gaban.. terus hilang semuanya.. semua tau... Aduyai... sentap betul aku pagi ni.. eeiiiii...... sentapppppp!!!!!!!!!!!!

Rasa nak nangis pun ada.. Cantik je aku citer pasal hari pertama sekolah kat opis aku ni.

Gan karenah murid-murid dan ibu-bapa.

Murid yang menangis dan meraung.. dengan ibu-bapa yang main nyorok-nyorok dengan anak-anak. Semuanya aku dah taipkan disini.. Tapi hilang dalam masa 1 saat je..

Dahlah.. aku nak merajuk dah... Merajuk dengan kecuaian sendiri.. bengang dengan karenah sendiri yang suka touch up sana.. touch up sini.. aaaahhhhhhhhhhhhhh............. menciikkkkkkkkkkkkkkk...




Adib bakal menghadapi UPSR.. moga dia akan berjaya.


Lyana akan menjalani orientasi untuk tingkatan 1, petang nanti. Dia berdebar-debar. Moga dia dapat melalui pengalaman manis ini dengan keyakinan.


Dani.. darjah 3.. dah besar dah baby umie nie..


Selamat menjalani sesi persekolahan 2012 buat semua murid-murid diluar sana. Buat ibu-bapa.. selamat kembali kepada rutin yang sama seperti tahun sebelumnya.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails