Tuesday, January 3, 2012

Majlis Persaraan...

Aku hanya nak tunjukkan gambar masa majlis persaraan yang berlangsung pada 28 Disember, 2011 yang lepas.
Baju kebaya merah aku tak siap lagi.. jadi aku pakai kebaya hijau yang tailor tu salah design.. masa aku iron baru aku perasan yang rupanya baju aku nie ada kesan terbakar sikit kat bawah hujung baju sebelah belakang.

Bengang giler aku.. memang tailor tu jenis tak tau nak jaga hati customer.. dahlah.. malas nak tempah kat dia lagi.. cuai sangat-sangat...


Gaya artis yang tengah lalu kat carpet.. bukan red carpet.. tapi batu-bata carpet.. hehehehe... yang nie versi belum sempat posing.



Mata aku merah dan bengkak lagi.. taik mata asik kuar je.. bergambar dengan pengantin baru..







Nampak sepet je kan mata aku...


Sempat lagi tu.. org nyanyi sedih-sedih.. touching-touching.. aku selamba je wat peace.. hehehehe.. benonya ada gambar aku yang wat aksi menembak.. tapi technician aku tak kasi lak gambarnya...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails