Friday, July 22, 2011

Bengkel Membudayakan Kecemerlangan Perkhidmatan 2011 - Siri 2

16 Julai, 2011.. hari yang bersejarah buat aku. Pagi nie aku akan terima Anugerah Perkhidmatan Cemerlang.. anugerah yang tak pernah aku terfikir akan dapat. Ya aku tau aku bukan calon pilihan.. tapi telah ditakdirkan yang kali nie ianya milik aku jadi aku terima. Aku berkerja kerana Allah untuk memberi rezeki yang halal buat anak-anak dan mak. Jadi aku rasa inilah balasan Allah buat aku. Syukur Alhamdulillah.. segala puji hanya untukNya...

Bersama Rawinda dari PKG Labuan. Aku berkenalan dengan dia di Bengkel Pengurusan Fail dan Rekod di BTPN Pahang. Ini kali ke-2 kami bertemu..
Di Bukit Melawati.. kali pertama.. seronok dan teruja.
Bersama abg man, rakan dari Kota Tinggi.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails