Friday, July 22, 2011

Bengkel Membudayakan Kecemerlangan Perkhidmatan 2011 - Siri 3

Malam 16 Julai 2011 diadakan Majlis Anugerah Nilam Peringkat Kebangsaan.
Majlis makan malam nie dirasmikan oleh Timbalan Menteri Pelajaran. Makanan sedap, persembahan pun menghiburkan.

Bersama PTP dari PKG Sentol.. Puan nie orang Muar... dia siap minta no telefon aku. Dia cakap kalau dia balik Muar nak pegi melawat dusun arwah atoknya dia nak kol aku.
Dia siap soh bawa guni sebab banyak manggis. Sedap tu...

Bersama KPP Negeri Johor dan Abg Man.
Petugas dari BTP, Bukit Kiara..
Sedondon tak?? ehem.. ehem...

Nie hari terakhir 17 Julai, 2011. Ada sessi soal jawab dan penutup, semuanya berjalan lancar dan masing2 dah tak sabar nak balik rumah.

Pengalaman selama 4 hari amat aku hargai dan semuanya indah dan manis bagi aku. Syukur Alhamdulillah.. Segala puji bagi Allah... Dia telah memilih aku dikalangan rakan2 yang lain.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails