Monday, July 11, 2011

Langkawi - Pulau Beras Basah dan Pulau Singa

Sampai di Kedah jam 10.30 malam.. berkemas dan tido. Seawal 4.30 pagi kami dah bergerak ke Jeti Kuala Perlis. Solat Subuh di Masjid yang berhampiran dengan Jeti dan jam 7.00 pagi kami menaiki Feri untuk ke Langkawi.

Aku teruja.. kali pertama menjejaki ke Langkawi. Dikepala terbayang wajah Lyana, Adib dan Dani yang aku tinggalkan. Sesaat pun tak pudar dari ingatan. Alangkah indahnya jika mereka juga ada bersama dengan aku. Maafkan umie sayang.. lain kali kita pergi sama-sama ya??














Sampai di Langkawi kami bergegas menaiki bas yang telah disediakan oleh agen pelancongan disana. Kami membeli makanan untuk dibawa ke Pulau Beras Basah. 2 buah bot disewa. Semuanya kali pertama buat diri aku...









Nampak tak burung helang tu.. kecik2 je gambarnya.. Nie kat Pulau Singa. Tengok burung helang.. then kami ke Pulau Dayang Bunting plak... Penat ko berjalan... badan sakit2.. dalam gambar memang nampak aku senyum tapi sakitnyaaa... Allah je yang tau. Ubat sentiasa ada.. makan je nasi aku terus telan ubat. Mata stim je ngantok.. mamai aku sepanjang jalan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails