Friday, March 27, 2009

Selamat Hari Jumaat..


Assaalammualaikum...



Salam sejahtera semua.. Selamat menyambut hari Jumaat.. Bagi aku hari Jumaat selalunya hari yg istimewa.. aku tak tau napa.. tapi dari dulu lagi klu hari Jumaat aje.. aku akan pki baju cantik2.. n yg penting mesti baju kurung atau jubah..

Apa aku nak cite ttg hari nie??? eemm.. tiada yg menarik atau istimewa..

Kepala masih lagi memikirkan kesihatan ADIB.. rasanya dia mesti aku pegi berubat cara tradisional... jumpa IMAM ke.. Malam semalam mata dia bengkak.. dia pening n mula meragam.. aku risau.. ADIB sebenarnya memiliki personaliti yg menarik.. cuma mungkin kerana kehilangan kasih sayang n perhatian dari aku, tu yg buat dia jadi seorg yg suka memberontak...

Ada je yg tak kena pada dia.. dia mudah merajuk n marah.. puas aku pujuk.. dia suka dibelai n dipuji.. Kadang2 aku letih melayan karenah dia.. klu dah tak tahan sangat.. aku mula tinggikan sora.. n pada masa tu dia akan mula menangis.. Terpk juga aku.. adakah aku gagal jadi sorg ibu yg baik n lembut.. mungkin kerana pengalaman lalu yg menyebabkan ku jadi lebih kuat n keras hati... Adakah aku gagal untuk menjadi seorg ibu??

Ntahlah??

Aku selalu ingatkan anak2 aku.. aku sayangkan mereka... cuma kadang2 aku tak dapat nak berikan sepenuh perhatian pada mereka... Aku rasa anak2 aku faham...



Oklah.. tak nak feeling2 pagi jumaat nie.. hidup mesti ceria.. Apa aku nak cite lagi ekk??? Aku tengah dengar KLASIK NASIONAL.. best2 plak lagu pagi nie.. semuanya lagu yg aku minat.. yelah.. org tua.. aku nie style je moden.. tapi ati.. ati org tua...minat menda2 yg klasik..

Pagi nie cikgu rahman soh aku wat carta.. mencabar gak sebab aku jarang wat carta.. tapi aku cuba gak.. last2 jadi... walaupun..... hehehe...

Esok & lusa cuti.. aku nak kemana ek?? wan ajak ke kl.. tengok dia main futsal. MHCC ada wat game.. aku tak tau nak pegi ke tak.. Aku sebenarnya malas nak kemana2.. dok umah lagi best.. dapat baring2 sambil tengok tv... lagipun biasanya hari Ahad, hari aku nak lipat baju anak2 n iron baju tuk seminggu.. nantilah.. pk dulu.. Yus nak pindah umah.. dia tak ajak aku tolong plak.. nantilah aku kol dia..



Malam semalam nor kol aku.. borak pasal reunion.. aku jadi confius lak.. ada juga kawan2 dah mula tanya dia.. aku confius bukan apa.. susah nak kumpulkan kawan nie.. kena cari tarikh yg betul2 solid.. baru ok...

Azhar pun dah kol.. budget untuk makan dia sediakan RM500 je.. oklahhh.. aku akan wat kutipan pada kawan.. rm20 untuk family.. n rm10 tuk org bujang.. dapat juga aku sediakan goodies bag tuk anak2 diorg.. juga nak sediakan souvenior tuk diorg.. eemm.. nantilah.. wat sikit2 dulu..



Stop dululah.. aku nak wat keje nie.. nanti aku sambung lagi.. next week baru aku tulis citer baru.. Selamat Hari Jumaat n moga bahagia semua...


1 comment:

  1. sabarlah umi dlm menjaga anak2,karenah anak2 kadang buat kita tak faham..
    tapi tu lah, yg penting perhatian..
    semoga Adib cepat sembuh..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails