Thursday, March 19, 2009

Selamat Datang....

Assalammualaikum....

19 Mac, 2009 adalah tarikh keramat bagi aku... bukan apa... kali pertama cuba nak wat blog.. jadi juga akhirnya.. hehehe..
Syukur Alhamdulillah.. ada juga kekuatan bagi aku untuk menulis blog nie... bukan apa.. aku nie macam seriau n cuak ( agak2 maknanya sama ke??) je.. yelah aku bukan penulis yang pro nak wat menda2 nie semua..
Apapun.. sebagai motto hidup aku.. HIDUP MESTI BERANI.. aku dengan berani takut2, aku pun mula menaip..
yang paling penting.. apa aku nak cite ye???
jap.. monung jap.. dok pk apa yang patut aku tuliskan...
bagi aku 5 minit.. nanti aku sambung balik.. hehehe...

Sebelum tu.. bagi sesapa yang nak jadi followers.. anda semuanya di alu-alukan...

4 comments:

  1. usaha yang bagus.
    tahniah.
    semoga berhibur di arena blog.

    ReplyDelete
  2. umie.. selamat datang ke dunia blogger..

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum.......
    saya pun baru jer try buat blog ni
    baru 2 hari try buat, tp x complete lagi pun..... saya harap sabarlah menempuh dugaan hidup ini ye......

    ReplyDelete
  4. Thanks.. sama2 untuk awak juga..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails