Thursday, March 26, 2009

MHCC di TGM.. Siri Ke 5..

Bertemu kembali.. ok... ini siri yang terakhir.. siri ke5.. sebenarnya aku rasa rugi sangat sebab tak banyak amik gambar.. aku kepenatan n risau sebab hari kedua.. ADIB dah start sakit.. dia asik mengadu sakit dada.. dahlah aku nie asik sibuk cari panadol nak dia kurangkan rasa sakit tu.. dia pun dah jadi tak aktif n asik lepak je.. jadi aku pun mula dah tak sabar nak balik...

Apapun.. nie je pic yg mampu aku amik.. korang suma tengok2lah ye??

Masa nie kat luar TGM.. dalam perjalanan balik... berkumpul dulu, sebab diorg nak test power.. aku ada amik videonya.. nanti aku cuba masukkan..


Diorg tengah atur keta untuk acara bergambar n penyampaian sijil
(ada sijil tu!!!)
Susun keta je amik masa dalam 1jam lebih.. aku n anak2 dah penat.. tunggu diorg nak makan.. lapo gile masa tu sebab hari hujan... cuaca sejuk.. dari pukul 12.00thgari sehingga 1.30ptg.. baru dapat makan... makanannya sedap.. berbaloi tau..

Perjalanan balik.. dari TGM ke bdr mersing ada yg singgah untuk beli keropok lekor n keropok keping.. aku pun beli juga.. untuk mak aku...
Then kami berkumpul di Tanjung sekali lagi untuk menunggu rakan2 yang masih membeli belah.. waktu ini kami gunakan untuk bersalam-salaman sebab ada yang akan terus balik ke JB, Pasir Gudang, BP, Melaka n Kluang.. takut tak ketemu nanti..
Keta yus plak ada masalah sikit.. tayar lembik.. kami terpaksa singgah di stesen minyak tuk pam tayar... aku plak cari panadol untuk ADIB..
Dari Mersing kami tak berhenti lagi.. sampai di Kluang barulah kami berhenti..
Itupun bila Lyana n Along dah mula loya.. Lyana muntah2.. aku plak yg pening.. takut dia kena macam hari tu (dia kena tahan wad sebab kurang air) .. tapi lepas tu aku tengok dia dah ok dah.. lega rasanya...
Dari Tol Ayer Itam ke Tangkak hanya tinggal 5 keta je..
Keta yang lain2 dah start nak race.. mula2 aku kol wan.. aku kutuk dia sebab dia bawa slow sangat.. dia kata Yus bawa keta laju.. Aku cakaplah dia lembab.. mungkin dia bengang.. dia terus memecut.. diikuti oleh melz, pacat n ada 1 keta lagi.. oh ya.. mamat enterframe yg botak tu.. yang cute tuuu.. hehehe.. last2 aku n yus makan asap jelah.. yus bawa pun bleh tahan.. 140km/j.. aku cakap.. jangan laju2.. kita bawa anak2.. yus ok.. dia bawa keta ok.. aku tak kisah.. janji sampai umah..
Wan sms aku.. hanya dalam 1/2 jam diorg suma dah sampai air keroh n berhenti minum kat air keroh.. gila diorg tu.. wan cakap diorg bawa 200km/j.. lajunyaaa..
kalau aku naik keta gan dia.. mau aku terkencing.. nasib baik (sebab sebelum sampai kluang dia sms aku ajak naik gan dia)...
Ok.. Aku selamat sampai umah kul 6.40 petang..
Alhamdulillah.. kami semua selamat n aku juga tak dengar rakan2 lain mengalami musibah.. syukur...
Apapun... aku gembira dengan pengalaman nie.. best...
p/s: yus.. lain kali ajak aku lagi... tak pun.. aku ikut wan je.. hehehe...(wan ajak pegi ikut dia main futsal kat kl, ada game.. kelab mhcc gak.. nantilah aku nak pk)..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails