Tuesday, March 24, 2009

R&R Pagoh.. Pertemuan pertama n salam perkenalan

Assalammualaikum w.b.t...
Apa kabar semua.. bagi aku Alhamdulillah.. cuma aku sekarang risau sebab ADIB tak sihat. Demam panas n meracau2.. cian plak kat dia.. balik dari Telok Gorek, Mersing(TGM) dia demam lak.. mana tak demam.. mandi laut sampai tak nak naik ke darat.. lepas aku marah baru dia naik. Itupun sebab nak marghrib.

Apapun.. ke TGM adalah satu perjalanan yang amat berharga n kenangan yang amat manis dalam hidup aku.. Aku sebenarnya ikut kawan baik aku yus.. klu dia tak ajak.. aku pun tak tau yg kelab nie wujud(terukkan aku nie??) hehehe...
Sekarang aku nak cite ttg trip tu..
Pagi sabtu 21hb aku dah bersiap tunggu yus datang. Kitaorg tunggu di R&R Pagoh dengan melz(betul tak eja nie) kawan yus. then datang kawan2 kelab dari melaka n KL..
cantik tak?? kalaulahhhh


R&R Pagoh.. lepak jap..





Qis.. kawan baru.. (ada pulak muka enterframe)

tapi cute mamat botak tu.. hehehe..




Tarikh : 21 Mac, 2009..

Bertolak dari Tangkak 7.30 pagi n berkumpul di R&R Pagoh sehingga hampir 9.00 pagi..

Akan berkumpul di Kluang 10.00 pagi...

Jom kita bertolak ke Kluang plak..

2 comments:

  1. umi seronok kan berkumpul dan konvoi cmni.. saya tak prnah ikuti cm ni.. sbb hubby saya tak suka..

    ReplyDelete
  2. umi.. semoga Adib sihat hendaknya..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails