Monday, March 30, 2009

EARTH HOUR.. 28 Mac, 2009

Assalammualaikum.. bertemu kembali... eemm..
Ari nie aku nak cite ttg EARTH HOUR(EH) 28 Mac, 2009 yg lepas.. seluruh dunia menyambut (EH) dimana kita dikehendaki menutup lampu selama 1 jam. Aku nie tak amik pot sangat hal2 tu.. tapi yelah bila dah ada anak nie.. diorg yg beriya-iya nak join kempen nie..
Kebetulan hari sabtu lepas akak n abang aku balik untuk jengok mak.. jadi mereka pun terpaksa ikut serta kempen nie.. tepat jam 8.30 malam, LYANA bising soh mak aku cari lilin n pelita..
kat umah aku semuanya ada.. yelah umah kg.. mak masih simpan lampu ayan..
LYANA, ADIB, DANI n sepupu2nya dengan semangat yg berkobar2 pun menyalakan lilin. Semua lampu dipadamkan.. TV pun dia tak kasi buka... tugas aku ialah.. amik gambar kenangan.. masalahnya... gambar nie terang semacam je.. padahal ada lilin tu.. aku rasa setting kamera aku yg tak btul.. aku bukan pandai pun nak betulkan apa2..
ikut jelah.. ok.. kat bawah nie ada pic sepanjang kempen tu berlangsung.. apa yg aku bangga sangat.. hanya umah aku je yg padam lampu.. umah kat sekeliling terang macam biasa je. hehehe...


LYANA, DANI berposing dalam gelap.. tapi pic nie terang je..




Mak aku tengah pasang lilin.. nak mengembirakan hati cucu-cucunya...

2 comments:

  1. beskan dapat berkumpul ramai2 meraikan kempen jimat letrik ni..
    sayangnya saya tak dapt ikuti..
    masa ni saya di PWTC..
    apa2pun hapi buat umi n fmily..

    ReplyDelete
  2. Thanks n IsyaAllah.. nie semua anak saya nya kejalah nie..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails