Wednesday, March 25, 2009

KONVOI MHCC KE TGM, MERSING SIRI KE 3..

Assalammualaikum.. dan selamat pagi..
Hari yang indah n cerah.. aku doakan anda semua sihat dan ceria hendaknya..
Bagi aku.. pagi tadi.. aku berdoa moga anak2 aku dapat menjawap peperiksaan dengan lancar n tenang.. apa lagi yg dapat aku berikan pada mereka kecuali doa n pelajaran yang sempurna.. Moga Allah memakbulkan doa hambaNya yg serba kurang nie... AMIN....

Ok.. sekarang masuk chapter 3.. konvoi ke TGM.. kali ni aku nak cite kisah kat mersing lak..
Dalam kul 12.30 kitorg sampai kat bandar mersing.. kitaorg berhenti kat tepi laut.. diorg panggil Tanjung.. turun keta je.. aku dah amik pic.. air tengah surut.. cantik pemandangan...
kat sini, diaorg tunggu kawan2 dari daerah lain utk berkumpul sebelum ke TGM.. Sebelum tu kita akan makan tengahari dulu... makan kat satu kedai akak tu.. dia pun berminat nak join kelab nie.. rugged akak nie tau.. cayalah kak.. maaflah pic tak sempat nak amik sebab anak2 aku main kamera...

Kat kedai makan.. aku cuma makan nasi n kuah(kuah saja lauk dah abis) lemak.. aku letak sikit rendang daging n sambal belacan.. anak2 pun sama.. dah abis dah lauk sebab ramai sangat yg makan kat situ.. makan tengahari wan belanja aku n anak2.. oklah tu..

Dani kat belakang aku.. dia nyorok2 lak..




Agak2 ada berapa ye?? Adib ada kira.. dia kata 41 buah..



Lyana, Dani, Along n Adib..
OK.. Jap lagi kita akan masuk siri ke 4.. tungguuuuuuu

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails