Tuesday, March 24, 2009

Kluang.. tempat berkumpul... Siri ke 2

Assalammualaikum w.b.t... n selamat pagi..
hari nie aku nak cite siri ke2 Mini Gath TGM, MHCC. Kali nie kisah kat Kluang plak.. Kitaorg sampai Di Dewan Tuanku Ibrahim Ismail, Kluang. kat tempat berkumpul dalam kul 10.15 pagi.. ramainya umat.. adalah dalam 25 buah keta honda civic.. tu tak termasuk dari kuantan n segamat. diorg akan berkumpul kat mersing lak nanti.
Dalam 1/2 jam berkumpul n beramah mesra kitaorg bergerak ke mersing..
Konvoi ramai2.. adalah 3-4 buah keta yg jadi marshall.. diorg akan jaga lalulintas tuk memudahkan perjalanan kitaorg..
Sepanjang perjalanan mata kami dijamu dengan pelbagai pemandangan.. hutan, bukit bukau, ladang sawit, kg, felda, pekan kecik n macam2 lagi.. perjalanan yang jauh tak terasa meletihkan sebab berjalan dalam kumpulan yang ramai..








Lyana, Adib, Dani, Along n Angah (Anak2 Yus) didepan dewan..




Pacat.. tengah berjualan baju kelab.. cantik tau bajunya..
aku pun beli 1..

Akak nie dari Jasin... ikut suaminya... anak dipangku tu anak istimewa.. dah berumur 5 tahun. Seorang ibu n isteri yang tabah n sabar melayani anak istimewa.. Anak ppuan dia bleh diharap buatkan susu untuk adiknya.. baguskan???







Melz.. sekarang dia kat spital.. operate.. cian dia kan?? Tapi masa amik pic nie aku sempat bergurau gan dia.. pic nie aku masukkan dalam blog.. n akan aku tulis PEMUDA PALING HOT KAT BLOG AKU.. memang hot pun.. Masa aku cakp kat dia.. dia senyum je...

Aku, Yus, Erin (dr JB) n Qis.. Posing jap...

Yg nie namanya wan.. dari melaka.. dia ajak aku tumpang dia.. tapi aku tak mau.. cian yus kena drive sorg2.. mamat nie cool je.. tapi ada yg tak suka dia n cakap dia poyo.. aku diam je.. yg penting dia jujur n baik hati.. ye tak?? Yus cakap dia nya sora sedap dia nyanyi karaoke malam tu.. sayanglah aku tak dapat dengar.
OK sekarang kitaorg akan bertolak ke Mersing lak.... apapun.. bacalah siri ke 3 plak ye??

1 comment:

  1. umie..seronok betul saya tgk konvoi ni..terasa nak join..tapi apa kan daya..

    suami tak sama taste dgn kita..

    semoga umi hapi dgn konvoi yg umi join ni..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails