Thursday, March 26, 2009

Chalet Telok Gorek, Mersing... Siri Ke 4

Bertemu kembali.. hari nie je aku dah masukkan 2 cite tentang Konvoi tu.. tak pe... aku nak siapkan cepat.. nanti senang aku nak wat keje lain..Yg nie siri ke 4 plak..
Sekarang aku nak cite tentang Chalet Telok Gorek, Mersing (TGM).. Kami tiba di TGM jam 2.30 petang, selepas makan tengahari di bandar Mersing.. sepanjang perjalanan kami dari Bdr Mersing ke TGM kami telah di iringi oleh marsyall MHCC.. mereka yg telah mengawal lalulintas supaya perjalanan kami lancar.. setiba di TGM, 1 sessi penerangan telah diadakan....
aku n anak2 telah diberi 1 chalet yg lengkap dengan bilik air, katil n ada aircond.. oklah.. cuma tak de tv je.. line hp tak berapa nak clear.. so.. klu aku nak kol sesapa.. aku kena dok tegak2.. klu senget sikit je.. dah ilang dah.. hehehe... anak2 aku cakap dah macam patung..

Dihadapan Cafe...
Pagi 22 Mac, 2009.. jam 7.45 pagi..
Lyana n Dani menikmati kedinginan n keindahan pagi di Pantai Telok Gorek..













Acara mencari harta karun.. hehehe.. bukanlah.. budak2 nie tengah cari siput..

Sessi taklimat.. taklimat untuk acara sepanjang berada di TGM...
Sebenarnya ada sukaneka.. tapi aku tak sempat nak amik gambar...
aku kena tolong jaga anak yus.. tu yang susah nak amik pic..




OK... lepas nie siri ke 5 pula akan menyusul.. siri terakhir..

pic sebelum bertolak balik ke tangkak...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails