Thursday, February 2, 2012

Ini Iklan Free Juga...

Nie iklan lagi... anak buah yang sama.. dia dok rumah.. asik buat kuih je.. tapi aku untung sebab kalau kenduri atau hari raya.. bahagian untuk rumah aku nie.. memang akan ada.. cucu atok.... hehehehehe...

Sekarang nie bukan semua tempat ada orang melayu yang buat kek.. bangsa lain memang ada... tapi kita nak cari yang halal..

Aku suka kek coklat tu.. dia buat masa nak kenduri aqiqah haritu.. aku dapat makan.. tapi 2 potong je kot aku makan... bz le masa tu...

Yang kek siap sampul tu.. boleh dibuat untuk kasi kat tetamu kalau buat kenduri kawin.. letak dalam beg.. kek nya yg bawah sekali.. harga?? rundinglah dengan dia.. pegi check it out kat blog dia ek???

sapa-sapa nak order.. jengah-jengahlah laman dia...

http://ququpunya.blogspot.com/









No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails