Thursday, January 13, 2011

Kini Saatnya... 2011

Jam menunjukkan 5.30 pagi, 03 Januari, 2011.. aku bangkit dari tido...

Mula berkemas2 untuk kerja dan yang penting ini adalah hari pertama persekolahan.

Lyana.. Anak dara aku yang manis... UPSR bakal menanti dia pada tahun nie.. Dia melangkah ke darjah 6.

Adib.. Bujang tampan yang menawan.. Darjah 5.. dia melangkah kesekolah dengan gayanya yang kemas dan bersih.

Dani.. Si kecil yang comel dan comot!!.. Manja aku nie dah besar dah.. masuk darjah 2. Aku pasti dia berdebar2 untuk memulakan sessi ini.

Kali nie aku tak menenami mereka.. Aku nak mereka berdikari.. Letakkan di depan sekolah.. melihat mereka masuk pagar dan aku terus berlalu....

Dalam hati aku berdoa agar hari pertama mereka lancar... begitu juga dengan hari2 seterusnya...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails