Thursday, January 13, 2011

2010 Yang Ditinggalkan... 2011 Yang Dihadapi.... bhgn 3


Selamat Menyambut kehadiran ahli baru untuk keluarga SMILE '92.. Sebagai mode aku kena juga mengalu2kan kehadiran dia... namanya aku lupa... malas nak sms mak dia n tanya.. tapi yang pasti anak dara. Comel... keinginan aku nak mempunyai baby kecik makin berkobar2.. tapi sayangnya aku tak mampu...

Salha melahirkan cahayamatanya yang ke3.. Masih perempuan.. tak berjaya lagi tuk memiliki anak lelaki. Tak pe Sal... usaha tangga kejayaan. Kebetulan Nor balik ke Tangkak pada hari Krismas yang lepas, jadi kami tak melepaskan peluang untuk berkunjung kerumah Salha di Segamat.

Aku bersama anak2... Nor sekeluarga juga Ana yang bersama Jenol dan anak2 nya.

Salha tentu sekali gembira dengan kehadiran kami semua. Aku rasa dekat sekilo tepung bibik dia goreng wat jemput2.. Abis semuanya kami sapu... hehehe... org tua makan sikit.. tapi disebabkan masing2 ada askar yang kecik2 n kuat makan... jadi korang faham2 jelah...





30 Disember, 2010 aku cuti untuk membayar yuran anak2. Rupanya aku dah tgok salah tarikh Tarikh sebenarnya ialah 31 Disember... aduhhh.. camne lah aku bleh tak perasan?? Cuai betul....
Selesai semua urusan.. aku mula menyediakan keperluan anak2 sekolah.

Semua buku teks, kerja dan buku tulis aku sampulkan. Aku nak semuanya kemas dan teratur.. untuk minggu pertama persekolahan.. Semua baju anak2 aku yang gosokkan.. tapi itu untuk minggu pertama je aku kasi manja anak2... lepas nie.. Lyana n Adib kenalah gosok sendiri.. Mudah bagi aku kerana mereka tak banyak karenah.. Lyana dah 12 tahun dan dah tau tanggungjawabnya. Dah jadi anak dara.. Semuanya dah sedia... tinggal menanti masanya tiba...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails