Thursday, July 2, 2009

Melaka... jalan-jalan cari pasal...

Assalammualaikum.. bertemu kembali...
Aku doakan semoga semua rakan2 pembaca berada dalam keadaan yang sihat hendaknya...
Eeemm.. jumaat lepas 26 jun, aku bawa anak2 tengok wayang citer transformers..
Seronok anak2 aku..
Aku sampai kat Melaka Mall kul 6.30 petang.. tayangan tuk kul 6 dah lepas. terlewat cikit je.. so terpaksalah tengok kul 7.45 malam. Tiket plak abis.. aku tak dapat tengok.. kerusi yg tinggal cuma 5.. ngam2 tuk anak2 n ank buah aku..
So.. aku dok merayau2 bandar melaka..


Dalam feri.. menyusuri sungai melaka..
pemandangan yang cantik..
klu nak naik feri nie aku cadangkan naik waktu malam..
baru nampak cantiknya
Menara Tamingsari


Posing menunggu masa nak naik Menara Tamingsari... bestttt.. korang patut naik Menara nie... pemandangannya.. pehhh... cantik...
Aku balik umah kul 11.30.. penat sangat.. tapi puas ati.. anak2 pun happy... diorg happy.. aku lagi happy....
Wasalam..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails