Monday, June 22, 2009

Kenduri Aqiqah dan Birthday Party...


Assalammualaikum...
Kadang2 aku jadi malas sangat nak tulis kat blog nie.. bukan apa.. tak de idea nak mengarang...
tapi klu sekali dah menulis.. macam2 cite lak yang kuar...
Sabtu lepas 20 Jun, 2009, kami sekeluarga mengadakan kenduri Aqiqah untuk anak buah aku yang paling bungso (setakat nie). Namanya Muhammad Fawwaz... Anak abang aku.. Comel tak??? Tak puas nak bermain gan dia... Bila dia nampak lampu kamera menyala je.. dia terus senyap n posing.. kecik2 dah macam model... mmuuaahhh!!! sayang fawwaz mak ina...





Acara potong ckit jambul!!! abg aku tak kasi.. tapi mak buat juga.. simbolik je...

Kek Ben 10, Birthday Kek dari Secret Recipe...
mahal tapi berbaloi sebab sedapppp...

Dari kiri Qistina, Lyana, Dani, Adib, Haziq n Zakuan...
Kisahnya.. birthday lain2 hari tapi dikumpulkan.. senang.. jimat dan mudah...


Acara potong kek...


Abang ya wat permainan tuk kawan2 Adib n Lyana.. Main teka teki.. kelakar...
Sapa dapat jawab, hadiahnya RM1... apapun.. semua dapat..


Mak.. kepenatan tapi dia puas ati...

Acara membuka n menayang hadiah...
Majlis kenduri berakhir pada jam 4.30 petang.. jam 5 petang aku mulakan birthday party plak..
Dan selesai pada jam 6.30 petang.. Aku puas hati sbb dapat menjamu kawan2 anak2 aku..
bukan selalu dapat wat majlis macam nie..
Ok.. setakat nie dulu.. nanti aku cite lagi.. bye..
Wasalam

1 comment:

  1. wah seronoknya berkumpul ramai2, bkn senang nk berkumpul cmni, bila ada majlis jer bru dpt jupe sedara mara kan..oh ank buah call u "mak ina" ke? utk pengetauhan u..panggilan tu sama dgn gelaran yg ank2 buah i call i..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails