Monday, June 22, 2009

Fast n Furios...

Assalammualaikum....

Pelik kan gan tajuk nie??? Aku bukan apa.,. nak cite satu kisah yg menarik n mengelikan hati....
Khamis lepas aku ke HUKM.. tengok saudara yang sakit...



Keluar dari Tol Tangkak aku nampak keta Civic nie... Eyta terus potong keta nie... aku ingat keta family Cina.. tapi silap...
Sampai kat Air Keroh aku masih tak amik pot bila Civic nie kejap potong, kejap dia slow..
Tapi bila dah nak sampai alor gajah.. baru aku perasan. Aku cakap gan Eyta keta tu nak race ke??
Eyta pun kejar.. bila dapat potong je.. rupanya dalam keta tu ada 3 mamat yang cute n encem..(sayang tak dapat nak amik pic diorg)..
Diorg dah sengih2 je.. mula2 diorg follow dari belakang, then diorg potong balik semula.. masa tu aku amik pic...

Eyta pun henjut keta dia... follow sampai seremban.. then potong... aku amik pic lagi.. kelakar pun ada.. seronok pun ada... Tapi jodoh tak panjang.. hehehe...
diorg mungkin masuk kat tol nilai atau R&R seremban..
aku pun tak perasan sebab sibuk cari chanel radio... Apapun.. semuanya ok.. Eyta bawa 140km/j.. tu kira dah laju sangat dah tu..
Anyway kitaorg selamat sampai...
Ok.. jumpa lagi ye.. aku nak cite ttg kenduri aqiqah n birthday anak2 aku...
Wasalam..

1 comment:

  1. hai umie! harap umi sihat,lama i tk kunjung blok umi.byk stori dlm blog umi.sume i read,mcm2 cite,blog yg trbaru ni seronok kan bekejar2 keta pulak..semoga u sukses..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails