Wednesday, June 10, 2009

TT SILATURRAHIM MHCC DI AIR TERJUN GUNUNG LEDANG

Assalammualaikum...
Bertemu kembali... lama juga aku tak update blog aku.. sebenarnya aku kepenatan.. maklumlah cuti sekolah.. Rumah aku wat renovation. Pasang jubin, n besarkan bilik tido aku.
Aku kepenatan sebab mengemas barang2 aku. Teruk juga masa tu.. Tapi apapun aku puas ati.. sebab bilik aku dah besar n ada tiles..

Ok.. aku nak cite ttg TT silaturrahim MHCC di Air Terjun Gunung Ledang.
TT nie sebenarnya nak wat kecil2an je.. tapi jadi besar sebab ada penyertaan dari zon lain... TT nie berlangsung pada 7 Jun, 2009.. hari Ahad.
Ada rakan dari Seremban, Batu Pahat, Segamat n Melaka. Aku mula2 tak mau pegi.. tapi sebab wan (EC Muar) minta aku sediakan makanan.. terpaksalah aku turut serta. Aku tempah Nasi Ambang dan kuih..

Aku tak mau cite panjang.. korang tengok ajelah pic dibawah...

Dani, Cek Wa n Kak Pu...


Aku, Wan (EC Muar), Zura (Central Region) dan Wanhi ( EC Melaka)
Makan Nasi Ambang.. sedappppp

Eyta dan Dauz tengah bakar Hotdog...


Acara Mandi Manda..
Aku tak mandi... cuma jadi pemerhati je..


Dauz rajin melayan anak aku n anak2 eyta..



Acara Sukaneka..


Majlis Penutup di Gunung Ledang Resort. Ada acara Hi Tea...
Cabutan bertuah n hadiah untuk acara sukaneka..

Oklah.. setakat nie aje.. aku stop dulu.. nanti lepas nie ada cite lagi aku nak masukkan.. Jumaat n Sabtu lepas aku ke KL.. aku pegi makan kat Restoren Cheng Ho kepunyaan Amy Search.
Wassalam...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails