Thursday, July 2, 2009

Buku baru...


Assalammualaikum......
Diatas ialah buku hadiah dari kawan aku di JB.. Makkah Al-Mukarramah.. Kelebihan dan Sejarah..
Bagi aku buku nie memang sesuai untuk dijadikan bahan bacaan.. karya Dr. Abdul Basit Bin Hj Abdul Rahman.
Buku Riwayat Hidup Rasulullah s.a.w. Buku ini adalah terjemahan daripada buku bahasa Arab.

Dua buah buku baru yang aku beli semalam 01 Julai, 2009 di MPH...
Syahadat Cinta Karya Taufiqurrahman Al-Azizy.. Indonesia Best Seller Book...
Buku Pertama daripada Trilogi "Makrifat Cinta"
Aku siap tulis tajuk2 lain dari tilogi buku nie.. target tuk beli pada bulan depan...
Aku baca dulu.. nanti klu ada masa aku akan komen..





Buku nie Seungu Lavender untuk Lyana n Adib... Karya Umi Kalthum Ngah.. Baca sinopsis je dah wat aku tertarik.. Moga anak2 aku pun suka..
Sebelum nie aku ada beli 2 buah buku..

Cuma Dia karya Norzailina Nordin...
Aku suka citer dia.. cuma aku bencikan watak Jenny dan teman lelaki dia..( lupalah namanya )...
Macam terdesak sangat.. terlalu mengejar cinta sehingga sanggup mengorbankan anak dan membelakangkan perasaan seoran suami yang sakit.
Dan klu di kenang2 kan semula.. sampai nie aku masih rasa geram n tak suka.. terbawa2 tu.. bahaya betul aku nie.. hehehe...

Lagi 1 aku tak mau bagitau tajuknya.. tak sedap langsung citenya.. kelam kabut... ntah apa2 ntah.. aku baca cikit je.. tak de daya penarik langsung...nantilah.. aku cuba habiskan baca...



Ok.. nanti kita jumpa lagi..

Salam....

1 comment:

  1. Assalamualaikum warahmatullah,

    Terima kasih di atas sokongan dan kerana sudi membeli buku saya buat tatapan anak-anak...

    Semoga anak-anak puan turut suka membaca buku-buku saya yang lain, ya?

    Dr. Umi Kalthum Ngah
    Pusat Pengajian Kejuruteraan Elektrik & Elektronik, Universiti Sains Malaysia
    Kampus Kejuruteraan
    Nibong Tebal
    Pulau Pinang

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails