Monday, October 29, 2012

Selamat Pengantin Baru

Kali terakhir kami sekeluarga sibuk dengan majlis perkahwinan seingat aku pada tahun 2007. Perkahwinan adik bongsu aku. 

Pada 12 Oktober, 2012.. kami sekeluarga sekali lagi memenatkan diri untuk majlis anak buah aku plak. Tapi kali nie tak buat di rumah mak aku. Akak aku yang ke2 buat dirumahnya di Semenyih. 

Perkahwinan anak sulung dia. Aku malas nak citer panjang-panjang sebab rasanya aku pernah ceritakan pada entry yang lepas. Jadi kali nie kita layan gambar je lah ye??


 Acara pernikahan pada 12 Oktober, 2012 (Jumaat) lepas Asar. 
Tarikh nie dipilih sempena tarikh lahir pengantin perempuan. 
Kat dalam rumah macam ok je kan? tapi kat luar dengan hujan lebat, angin, guruh, kilat dan petir.. Alhamdulillah.. semuanya berjalan lancar dan dengan sekali lafaz je.. 
Kak Nor (anak buah aku) sah bergelar isteri. 





Nie acara malam.. Tengoklah sapa yang paling menyibuk sibuk. Hehehehe... 
Guestbook Corner nie bakal anak buah baru yang buatkan.. Makwe adik pengantin perempuan. 


Siap ada flower girls n flower boys gitew.. Lyana, Qistina, Adib, Dani dan Haziq tukang bawa bunga ros.. Atas permintaan pengantin perempuan..




Gambar keluarga.. 



Acara selesai lewat tengahmalam.. aku tido pun dalam kul 3 pagi.. sebuk kira duit dalam kaut dan buka hadiah.. hehehehe.. aku seperti biasa.. tumpang menyibuk..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails