Monday, October 29, 2012

Aidiladha 2012.

Apa yang kalian nampak??? 

Syukur Alhamdulillah.. Daging nie adalah dari daging lembu Qurban mak. Tahun nie mak aku buat Qurban yang dikongsi dengan abang-abang dan akak-akak aku. Agak sibuk raya tahun nie.. dan hari pun aku masih kepenatan dan aku sebenarnya masih sedih dengan apa yang berlaku pada aku malam semalam. 

Tapi tak pe.. aku redha dengan ujian yang Allah turunkan.. Ya.. Dia menguji aku kerana Dia sayangkan aku.. Dan sudahnya badan yang penat aku kerahkan untuk kenduri bertambah-tambah penat dengan kejadian tu. Rasa kecewa, sedih, kecil hati dan terluka buat aku jadi lemah dan lesu pagi nie..

Pasrah aku..

                                     






Acara pembahagian daging Qurban.. Aku sibuk dalam rumah  mengemas untuk kenduri.. 

Cukuplah setakat nie.. Salam Aidiladha..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails