Monday, October 22, 2012

Kepenatan..

Maaf.. aku kebuntuan.. ada teman yang bertanya mengapa aku jarang sekali update blog nie.. Ntahlah?? tiada alasan yang munasabah yang boleh aku berikan.

Banyak perkara yang ingin aku kongsikan tapi mungkin kerana hati yang tidak tenang dan juga mungkin kerana masalah yang aku hadapi..

Aku mohon maaf pada rakan-rakan pembaca yang begitu sudi menjengah blog nie. Mungkin ada tertanya-tanya kenapa? Hanya kemaafan saja yang mampu aku hulurkan..

Beri kan aku masa untuk memperbaiki apa yang patut.

Selamat menyambut Hari Raya Aidiladha..

Tahun nie.. raya kedua mak aku buat korban.. juga kenduri doa selamat. Jadi aku sedang mempersiapkan diri untuk berperang.. baik didapur mahupun di depan rumah.

Sejak 3 minggu lepas aku kesibukan. 1 rumah aku dah siap bersihkan dan mop sekali. Sebelum tu aku ke Semenyih. Untuk majlis pernikahan dah persandingan anak buah aku.

Nikah hari jumaat 12 Oktober, sempena hari jadi pengantin perempuan. 11hb aku dah  kerumah dia. Habis kerja terus drive kesana dari Tangkak. Letih sebab berjaga sampai jam 2 pagi, nak siapkan sirih junjung.


Nie pengantinnya.. yang perempuan tu anak akak aku. Akak aku yang ke-2.. yang kawin ni anak sulong dia. Aku memang sibuk sangat.. macam-macam yang aku kena uruskan.

Banyak yang aku kena buat.. sebab akak aku tak de pengalaman. Aku nie pakkal le pernah uruskan majlis perkahwinan adik aku.. kalau tidak tak tau juga. Tapi memang banyak benda yang akak aku tanya aku. Nak buat apa, nak buat camne.. jadi aku aturkan ikut pengalaman aku le.. Alhamdulillah... semua berjalan lancar.

Ok.. stop kejap.. nak siapkan SKT.. 24hb ni aku ada bengkel SKT pulak.. 5-7 November, bengkel latihan kat JB plak.. Duit abis tengah jalan je.. pening...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails