Thursday, October 25, 2012

Rindu Ke???


Lama gak aku cari lagu nie sejak aku dengar di Radio Klasik Nasional
Best apa sesekali layan radio nie? Mengimbau kenangan dan yang penting.. hilang stress dan pening aku.  Daripada dengar lagu2 baru yang ntah apa2 sekarang nie. Banyak yang menjerit dari menyanyi.. ada plak penyanyi yang suaranya mendatar je... mak aku cakap tak de patah lagu.

Bila ada masa je.. aku akan layan klasik nasional.. layan suara orang lama2 nie.. nyaman rasa gegendang telinga aku. *nak lagi nyaman buka IKIM.FM*

Tapi aku layan IKIM.FM waktu maghrib je.. sebab ada terjemahan ayat2 Al-Quran dari Ustz Zahazan.

Ok!! malas nak citer panjang.. sambil kopek bawang nak masak untuk hari raya dan kenduri kita layan lagu2 nie..  

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails