Tuesday, March 6, 2012

Maafkan aku ye???

Hampir 2 minggu aku tinggalkan laman aku ni..

Agak sibuk dengan tugasan harian.. kerja.. anak-anak.. rumah.. jemputan kawin..

Kadang-kadang aku buka juga tapi bila baru je nak menaip, macam-macam hal yang datang.

Tak nak jadi citer panjang.. tak nak bebankan kepala dengan benda yang bukan2.. aku tinggalkan je dulu keinginan nak mengarang cerpen disini..

Sepupu mak aku sakit kuat.. jadi kerja aku berulang-alik hospital.. jadi supir.. macam nielah..

Akak arwah abah aku pun tak sihat.. kena gak hantar mak kesana selang sehari.

Memang jarak tak jauh.. tapi mak tak nak naik motor..

Badan rasa lesu.. jamu dah abis tapi masih tak direfill balik.. Kepala pun selalu je kena migrain sekarang nie..

Mungkin aku stress kot??

Jadi buat kawan-kawan yang selalu rajin menjengah laman aku nie.. maafkan aku ya??

Aku perlukan nafas sikit... kasi tenang jiwa aku yang tengah kacau nie..

Bukan saja di blog.. tapi Laman Muka Buku pun dah lama aku tak tinggalkan komen.. kalau masuk pun just nak tengok2 je citer kawan2.

Tapi selalunya aku hanya pandu lalu je..

Insya Allah.. minggu depan cuti sekolah.. aku akan cuba update lagi..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails