Wednesday, March 14, 2012

Sikit Je nie..

Aku malas nak menaip panjang-panjang. Cuti sekolah.. tak kemana-mana.. Adib sibuk gan tuisyen, latihan nasyid, latihan koir dan latihan bola baling. Jadual aku tetap kelam kabut walaupun cuti sekolah. Ingatkan dapatlah aku bermalas-malas kat pejabat masa lunch.. tapi haremmmm.... masih kena keluar juga.. letih badan.

Main bola baling sampai bengkak jari hantu dia.. terkena bola.. mak jadi tukang urut sebab aku takut. Aku memang tak kasi dia masuk apa-apa acara tahun nie. Dia nak UPSR.. tapi Adib memang aktif. Cikgu pilih dia sebab dia komited..

Maaflah cikgu.. bukan dia seorang je yang komited ya.. umie dia sekali yang terpaksa komited.. anak penat sikit.. umienya yang penat banyak..

Lyana dan Dani dok rumah je cuti nie. Minggu depan sessi persekolahan bermula, Lyana akan bertukar ke sessi pagi. Lega kepala otak aku bila dapat berita tu. Dapatlah aku rileks sikit.. yang penting.. minyak keta jimat...

Kat pejabat?? penuh weiiii... dalam fail "TINDAKAN".... penuh dengan surat dan laporan yang nak kena siapkan. 2 minit mesyuarat yang masih dalam proses.. (sebenarnya baru siap tajuk je) Laporan pun.. baru aku editkan gambar.. Surat?? Dah aku minitkan.. tapi malas nak tebuk dan masuk dalam fail.. hahahahaha.. unta padang pasir pun tak de malas macam aku...

Bagilah sikit kat aku ni aura rajin.. sapa ek ada aura tu???

p/s : aku rindu pada akak aku... aku kesian kat dia sebab asik kena tipu.. apalah nak jadi nie???

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails