Wednesday, November 10, 2010

PEKAN MENJERIT 5-6 NOVEMBER, 2010


Assalammualaikum...

1-4 November 2010, aku kursus di Hotel Seri Malaysia Melaka. 4 Hari yang penuh dengan kebosanan kecuali untuk hari ke2 kerana adanya kelas motivasi diri yg dikendalikan Kaunselor JPNJ.. Best kelas nie.. penuh dengan maklumat dan aktiviti. Hilang stress kami semua...
Balik 4 Nov, Lyana dan Adib dijemput oleh bekas akak ipar aku. Petang tu juga aku bersiap2 untuk keKuantan bagi menghadiri Family Day MHCC dan juga Majlis perkahwinan Pekanboy, Admin MHCC Southern.

Subuh-subuh gelap 5 Nov, aku dijemput oleh rakan MHCC. Kami terus bergerak ke meet point untuk bertemu rakan MHCC yang lain di Mersing. Aku pergi bersama Dani, kami sama2 teruja.



Di Endau, Rompin.. berehat untuk melepaskan lelah sambil bersarapan.


Sampai di Pekan, Pahang.. kenderaan MHCC telah di iringi oleh 4 polis trafik untuk melancarkan perjalanan kami untuk ke Kuantan.

Mandi Kolam di Duta Village Resort.

Jamuan Makan Malam..


menunggu masa untuk kerumah Pekan.










Petang 6 Nov, jam 4.30 kami bertolak balik ke Tangkak melalui Muadzam Shah dan Segamat.
Aku gembira kerana dapat menghabiskan masa bersama... Walaupun kepenatan tapi aku puas hati..

Love u...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails