Tuesday, November 16, 2010

Kisah aku dan dia...

Assalammualaikum...

Blog ini aku biarkan sepi.. sunyi tanpa sebarang calitan untuk seketika.. ini kerana aku kekeringan idea dan kebenakan fikiran yang sedang melanda.. Aku tak tau dimana datangnya keresahan ini.. adakah kerana aku telah mengkhianati atau sebenarnya aku dikhianati???

Kisah yang aku ingin paparkan disini adalah datangnya dari kisah aku sendiri.. aku mengambil langkah berani kerana aku tau pasti akan ada yang akan menghubungi aku untuk bertanyakan kepada aku apa sebenarnya yang berlaku.. maafkan aku.. rahsia tetap rahsia.. ini luahan isi hati aku...

Selepas umur aku genap 35 tahun... aku telah tanamkan dihati yang aku tidak ingin lagi mencari cinta.. Ya.. aku tak perlu mencari kerana ianya datang dengan sendirinya.. tapi kedatangannya kali ini menjadikan aku serba salah. Antara keinginan untuk memiliki, menyintai dan keinginan dicintai, dimiliki.

Dia datang.. ya.. aku kenal dia... aku kenal dah lama tapi sebelum ini kami hanya kenalan saja. Ada 2 sebab aku hanya kenal saja dengannya.. tak perlu lah aku jelaskan sebab2nya.

Tapi sejak aku berkawan dengan dia, ada yang tak suka. Dia tak suka kerana mereka pernah bercinta. Dia tinggalkan lelaki ini kerana mengejar kebahagiaan yang dia sendiri tak pasti. Dan setelah 2 kali dia dikecewakan dia ingin kembali padanya.

Sedangkan pada masa ini kami telah berkawan rapat. Aku dianggap perampas..
Dan sehingga kini aku masih didalam dilemma... perlu kah aku meneruskan hubungan ini atau menoktahkannya???

Maafkan aku.. aku sayangkan mereka berdua. Kedua-duanya tak dapat aku lepaskan..
Buat sahabat aku... Kau yang pergi meninggalkan dia.. Aku yang mengisi kekosongan hatinya..
Buat sidia.. Aku menyayangi dirimu tapi aku lebih menyayangi sahabat ku itu.. maafkan aku...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails