Tuesday, November 30, 2010

Mereka pergi lagi...

Mengalir lagi airmata aku...
Jiwa aku rasa teramat kosong... aku tak sangup nak melalui keadaan ini lagi, tapi apa yang dapat aku lakukan??

Demi kebahagiaan mereka, aku korbankan hati dan perasaan aku.
Aku tahu, mereka tidak akan lama tapi sehari tanpa mereka bagaikan setahun...

Sepi mengelilingi aku... Dani ada disisi tapi setiap anak2 tidak sama tingkah mereka.

Lyana sendiri mengalirkan airmata saat berpisah tadi. Mengapa?? Sedangkan dia tidak pernah beraksi sebegini.

Adib juga sugul..

Lyana.. Adib... umie sayangkan kalian tapi perkongsian ini terpaksa kita lalui demi kesinambungan sebuah kehidupan. Kalian berhak mendapat kasih sayang seorang ayah. Dan Babah juga layak merasai kasih sayang anak2nya.

Cuma.. Dani.... Aku menitiskan airmata tatkala dia bersalaman dengan Babahnya. Babahnya mengucup pipi mongel Dani. Tanpa hanya setakat itu... Dani lari semula kepada aku...

Ya sayang... Lyana, Adib, Dani... kita terpaksa korbankan diri kita, hati dan perasaan kita demi melihat kebahagiaan babah. Dia memilih untuk mementingkan mengutamakan cinta, hati dan perasaannya. Biarlah dia dengan dunianya dan kita dengan dunia kita.

Cuma.. berilah umie peluang untuk memberikan kasih sayang kepada kalian. Mencurahkan segala kudrat yang ada untuk membesarkan kalian agar kalian menjadi insan yang berguna dimasa hadapan. Cinta, kasih dan sayang umie terhadap anak2 umie tiada tandingannya.. Kalianlah nyawa umie...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails