Friday, May 15, 2009

SALAM JUMAAT

Assalammualaikum...

Bertemu kembali... Selamat hari Jumaat aku ucapkan wat semua rakan2..
Aku betul2 kepenatan minggu nie.. bukan apa.. Lyana demam, Dani pulak sakit tekak n asik meragam.. Adib cemburu bila aku lebihkan perhatian pada akak n adik dia.. mana satu aku nak ikut nie?? penatlah nak layan karenah dia...
Apapun.. aku bahagia.. walaupun aku tiada suami.. aku masih punya anak2 yg melengkapkan hidup aku..
Kali nie aku cuma nak citer tentang percutian dan rakan2 pkg aku yg lain.. Lama dah aku tak bercuti.. seingat aku kali terakhir aku bercuti pada tahun 2007.. aku ke Alor Setar, Bukit Kayu Hitam dan Penang..
Aku puas berjalan masa tu.. (duit pun banyak terbang). Kebetulan waktu tu adik aku Amy kawin.. dia nikah gan org Alor Setar. So.. kesempatan tu aku gunakan untuk bawa anak2 aku berjalan.. kami tido di Seri Malaysia Alor Setar n tido dirumah Amy di Sg Dua, Butterworth.




Posing di Taman Botanical Penang...

Di Wet World Batu Pahat...



Aku sebenarnya dah lama tak jumpa kawan2 PKG aku dari seluruh N. Johor. Kami ada 45 pkg 1 Johor nie.. Kami hanya akan bertemu masa menghadiri kursus di Skudai saja.. waktu lain memang susah nak jumpa.. tapi sejak bulan 9 tahun lepas kami dah tak jumpa lagi.. Aku bukan apa.. hubungan kami rapat macam 1 keluarga. Jadi bila tak jumpa tu.. rindu juga. Bila lah diorg nak wat kursus lagi??


Orang lain tekun dengar ceramah, aku n akak ida bleh posing lagi. hehehe...

Lawatan penanda aras di SETA JB..

Rakan2 yang dah lama tak berjumpa.. seronok klu sesekali dapat berkumpul..



Akak Zah, aku, Ema dan Ana.. Rindulah gan korang suma...


Moga semua kawan2 aku akan mendapat rahmat n keredhaan Allah hendaknya..
Jumpa lagi lah.. aku sebenarnya tak tau nak tulis apa.. masih pening pk tentang Lyana.. Esok nak ke Perak pun aku terpaksa batalkan...
Salam Jumaat wat kawan2 aku.. Jumpa lagi....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails