Tuesday, May 5, 2009

27-30 April, 2009.. Kuantan

Assalammualaikum..
Selamat pagi n selamat bertugas wat semua rakan2 blogger...
Hari nie aku nak cite ttg kursus yg aku hadiri minggu lepas.. 27-30 April di Kuantan..
Perjalanan yg amat2 memenatkan...
Aku bertolak dari Tangkak ke Kuantan bersama2 akak nor..
Dari Tangkak aku bergerak jam 11.15 pagi..
melalui Segamat dan aku berhenti untuk makan tengahari di Muadzam..
perjalanan yg wat aku kebosanan.. banyak sungguh lori.. terpaksalah bawa slow2 keta aku tu..
Sampai kat Muadzam aku berhenti makan.. Eiii.. aku gerenti aku takkan ke kedai tu lagi..
Kedainya amat kotor.. aku terpaksa sebab akak nor dah amik makanan.. aku turun dari keta lambat, dia dah turun n amik nasi dulu.. terpaksalah aku ikut..
aku makan sikit2 sangat.. sebab tak selera..
tempat basuh tangan dia pun.. tak tau nak cakap apa..
memandangnya pun aku tak sangup..
Serik lah aku.. aku takkan kekedai tu lagi nanti..
Aku cuma amik masa 10 min je dok kat situ... aku terus bergerak ke Kuantan..
aku tiba dikuantan jam 4.00 petang.. Alhamdulillah.. selamat juga aku sampai..


BTPN Pahang..






Bilik Kuliah..


Penceramah yg amat berpengalaman.. pernah bertugas di Arkib Negara..


Kumpulan 1..



30 April aku bertolak balik ke Tangkak.. sebelum tu aku posing jap...
saja2 je amik gambar...




Aku nak ucapkan terima kasih kat komex, EC mhcc kuantan sebab tolong aku tunjukkan tempat aku nak beli buah tangan utk family aku.. Thanks komex ya..
Aku selamat sampai di Tangkak jam 7.00 petang. berhenti sekejap di Segamat.. Jakel ada offer.. sempat gak aku beli kain ela.. hehehe... (maklum dah lama tak shopping)...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails