Friday, August 3, 2012

Salam Jumaat

Tetiba je aku terajin jengah laman nie pepagi hari..

Yang buat aku terkejut campur terharu bila dapat komen dari seseorang yang aku tak kenal. Katanya dia mengikuti perkembangan aku.. wah!! tak sangka plak.. Maklumlah kan.. aku nie banyak merepek dan juga banyak entry syok sendiri dalam laman nie.. tetiba lak ada yang suka nak membaca.. jadi tentulah rasa teruja tu berada ditahap maksima..

Lagi-lagi bila dia puji aku.. wah.. wah.. wah!!.. yang nie teruja sampai ke bulan..
Tapi kena tarik nafas dalam-dalam.. menyabo kan diri yang nampak sangat gelojoh sebab dapat pujian.. maklumlah.. bukan senang orang nak puji terutama bab kecantikan kita kan?? Kita nie dari kecik orang dah panggil lebam.. kunta kinte.. mata terjojol.. ada nandek hindu.. jadi bila di puji nak-nak bila umur dah nak masuk  4series nie.. gelojoh tu berlebih-lebih plak..

Apapun aku ucapkan terima kasih diatas doa beliau.. saya pun akan doakan anda juga.

* jeling kat cik cahaya.. Kau ada?? *

Pagi nie.. setel semua keje semalam.. aku siapkan cuti raya plak..

Cuti tak de masalah.. yang masalahnya sayang kat cuti aku yang dah tinggal hujung nyawa tu. Adib n Dani plak ada masalah dengan telinga.. selang sebulan kena check up gan pakar kat Hospital Pakar Muar.. Terpaksalah aku ambil cuti.. Pening sebab tak boleh langsung nak simpan cuti..

Tapi yelah.. berkorbanlah kan??

Ok.. kita stop dulu.. aku ni menaip nie bukan apa.. sebab aku tengok, bulan lepas punya entry cuma 1 jek.. tak boleh jadi nie.. makin lama makin sikit plak.. padahal bukan aku tak de kemudahanpun.. cuma aku lebih terpengaruh dengan kemalasan aku.. sedeyyy.. hidup kena ada perubahan.. dari yang buruk kepada yang baik.. bukan sebaliknya..

Salam jumaat buat semua dan selamat menjalani ibadah puasa .. dah 14 hari dah kita berpuasa.. kejap je rasanya.. banyak lagi kerja yang aku belum siapkan kat rumah tu.. tak pe.. pelan-pelan..




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails