Monday, August 27, 2012

Raya Sakan

Salam Aidilfitri..

Nie gambar pilihan sepanjang Aidilfitri.. Kali nie raya aku amat bermakna kerana kawan-kawan baik aku datang beraya dirumah pada hari raya pertama. 

Azhar sekeluarga datang pagi raya selepas Solat Aidilfitri. Aku ajak makan ketupat dia tak nak.. pilihan dia.. ubi rebus, sambal tumis, ayam masak merah dan kopi O.. Menu wajib mak.. ubi rebus.. 

Kawan baik aku, Nor dan Mala datang petang raya.. Pada raya ke-3 aku bertemu semula dengan Tipah dan Saryah. Lama dah tak jumpa.. hampir 20 tahun. 

 Azhar & keluarga


Nor, Tipah dan Saryah.. 


 Sessi mengurut dengan anak buah aku di Tesco Semenyih 









 Masjid Sultan Mizan Zainal Abidin, Putrajaya.

 Pejabat Perdana Menteri, Putrayaja

 Adik Baby kat Penang nak kutip duit raya.. umie rindu baby nie..

 Belated birthday celebration untuk Dani.. my Abang Baby.. 

 Anas a.k.a bulu selai.. cucu sedara aku. Tak reti dok diam.. 

 Lunch treat.. Cekwa belanja.. raya ketiga.




 Petang raya.. my beloved best friend..
Seingat aku kali terakhir kami beraya bersama pada tahun 1997.. sebelum aku nikah. 

Baby Wafik.. baby raya tahun lepas..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails