Saturday, October 29, 2011

Piala Malaysia... 2011

Terengganu vs Negeri Sembilan.

Yang mana bakal jadi juara??

Mana-mana pun yang bakal menjadi juara, tak akan mendatangkan faedah pada aku.

Cuma kalau Negeri Sembilan kalah, confirm aku kena sedia dari segi mental dan fizikal sebab Dani n Adib mesti marah, mengamuk, merajuk dan paling aku bengang... menangis.

Adib pernah nangis masa Negeri Sembilan kalah dengan Kelantan. Tahun lepas kot??
Dia kena kutuk dengan sepupu2nya.. yg jadi mangsa aku..

Player yg aku minat tengok.. hehehe.. malu i nak ngaku... Abdul Manaf Mamat. Aku minat tengok dia dari masa dia lawan dengan kelantan. Cam comel je kan??? hahahaha.. kata-kata orang mabok...

Bila aku tengok muka Aidil Zafuan.. encem sungguh mamat nie.. untung si Rita Rudaini..

Dah... merepek lah pulak..

Ada acara yang aku perlu hadiri esok.. Konvo anak buah aku di KUITTHO Batu Pahat.
Kena tido awal.

Oh ya.. dah 4 malam aku tido depan TV kat tengah rumah. Tak sanggup nak tido dalam bilik.. Ngeri, trauma, seriau dan segala yang sewaktu dengannya.

Pagi Deepavali yang lepas, Lyana aku tugaskan untuk mengemas tilam. Tetiba-tiba dia lari keluar bilik. Rupanya ada lipan dibawah tilam aku.. Rasa nak gugur jantung aku. Bawah tilam aku ok?? Waktu tu aku dah dok fikir, kalau dia menjalar waktu aku masih tido... mau aku histeria..

Aku dan mak terpaksa menjadi Indiana Jones.. menyelongkar bawah katil aku, terbongkok-bongkok, tertonggeng-tonggeng, dan 'MENDA' tu muncul bersebelahan dengan tangan kiri aku. Seperti biasa, keberaniaan aku terus terbang.. diganti dengan jeritan.. hehehehe.. mak steady je amik spray dan ketuk dengan kayu. Aku je yang terlompat-lompat macam katak.

Sampai hari nie, aku masih tak berani nak lepak dalam bilik..

Stop lah citer nie.. takut... ngeri..

Jomlah tengok bola dulu.. ohhh.... lupa nak komen, padang stadium nie macam padang kat sekolah aku jek... hampeh..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails