Friday, October 28, 2011

Mari Mencuci Mata Part 2...

OK.. serius.. nie cabaran pertama yang aku dapat selepas aku dapat Anugerah Perkhidmatan Cemerlang.
Aku betul2 dicabar kerana mereka yang tercalon dan ketua mereka yang tak puas hati camne aku boleh dapat augerah tu..

Disebabkan aku dah dapat Anugerah Perkhidmatan Cemerlang, opis aku pun dah dapat Anugerah Pengurusan PKG Cemerlang dan opis aku juga merupakan perintis bagi program Pemantauan Pengurusan Latihan.. maka sebagai TULANG BELAKANG pada semuanya yang tersebut diatas.. maka aku diamanahkan untuk menjadi Fasilitator bagi Bengkel Pemantauan Pengurusan Latihan.

Tolong sikit ek?? apa ingat aku takut?? cewahhh.. hehehehe.. berdebar2 juga. tapi Alhamdulillah.. boss aku banyak membantu menyediakan kertas kerja dan sabar menjawab soalan2 tak lojik dari aku. hehehehe.. thanks boss.....


Ada gaya tak???






Sekian ceramah saya pada hari nie.. jadi kalau nak dapat markah cemerlang.. sila ikut format saya.. jangan banyak soal.. hahahaha... best tak ayat aku tu??


Yang penting tugasan tersebut dapat aku laksanakan.. dan dapat menutup mulut orang tak puas ati tu.. jadi.. lain kali.. jangan pandang orang sebelah mata. Kadang-kadang orang yang senyap nie.. berisi tau.. aku memang jenis kepo.. tapi kepo aku, bukan kepo tong kosong.. aku tak nak tunjuk je.. takut jadi riak.. cehh!! cakap macam pandai beno aku nie.. hehehehe...


Jomlah.. masuh siri ke 3 pulak.. malas nak ingat pasal nie lagi.. buat sakit hati je..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails