Wednesday, February 9, 2011

Sunyi

Semalam aku menangis lagi.. sebenarnya aku tak tau napa aku menangis lagi. Agaknya aku pun dah kena jangkitan ratu airmata Neng Yatimah. Pantang bercakap benda yang sedih2.. pantang dok sorang2.. pantang tgok drama TV.. semuanya pantang.. semalam pantang aku.. pantang mimpi sedih.. sudahnya sampai arinie aku sedih...

Sebenarnya aku sedih sebab dalam mimpi tu aku kawin... kawin pun sedih ke??? Sedihlah.. sebab lelaki yang aku kawin tu baikkkkkk sangat.. rajinnnnnn sangat... cuteeeee sangat.. yang penting.. lelaki tu sayanggggggg sangat kat aku n anak2 aku...

Perghhh!!!! kalaulah betul aku dapat lelaki macam tu.. alangkah indahnya dunia. Bila ek???

Sebab tu aku sedih.. nangis2.. sebab masa aku solat aku berdoa pada Allah.. moga2 Allah kurniakan jodoh yang macam tu pada aku. Sampai meleleh2 airmata.. sebak sungguh kat dada nie.

Dani pun sebok ngendeng2 kat sebelah aku tanya napa aku nangis.. aku cakap mata masuk habok.. cheh.!!! skrip drama TV yang aku cakap kat Dani. Dia siap tolong gosokkan mata aku.. dan hembus..

Sekali Dani PUHHHH!!!.. hah bulau terus mata aku. Siap2 gan airliur dia sembur kat mata aku. hehehehe...

I love u sayang.. tadah tangan ek... sama2 doa pada Allah biar umie dapat org yang macam dalam mimpi umie tu.. Dani pun tolonglah aminkan.. lepas tu dia tersenyum simpul, sambil senget2 kan kepala... nie senyum miang nie... aku cubit pipi Dani.

Agak2 kat mana lelaki tu sekarang??




p/s.. berangan jap lelaki tu muncul depan aku... syoknyaaaa... :P

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails