Tuesday, June 29, 2010

TT Mandi Manda Air Terjun Gunung Ledang Jun 2010.. MHCC

26 Jun, 2010... MHCC Zon Muar/Ledang telah menganjurkan TT Mandi Manda di Air Terjun Gunung Ledang...
Seperti biasa.. aku ditugaskan sebagai penyedia makanan tuk semua peserta..
Macam biasa juga.. tiba bab makanan nie payah nak sediakan sebab jumlah peserta tak tentu...


Lagi satu aku nak kasi amaran awal2 kat Norwan selaku EC, aku tak nak bawa makanan yg 90 bungkus 2 port kami di air terjun... jadi dari tempat parking... aku dah siap bungkus2 makanan tuk kasi kat diaorg... Macam tahun lepas.. azab aku nak bawa makanan.. sakit2 tangan n bahu aku memikul makanan yg berat... Menu cam biasa Nasi Ambeng.. tapi kali nie ada tambahan... roti...


Penyertaan datang bukan saja dari zon Muar/Ledang, tapi ada juga dari Segamat, BP dan Melaka.. kira2 semuanya ada 41 buah keta...
Tahun ni juga kami juga menyediakan T-shirt.. RM 20 sehelai.. kaler merah tu.. pilihan aku n eyta..


Acara Sukaneka....

Sampai2 je terus mandi.. anak2 aku n anak2 eyta dah tak sempat2 nak mandi..






Pandang kanan...

1.. 2... 3... woooo....
Acara bergambar yg best sangat2...



Pada kali nie aturcara lebih baik dari tahun lepas.. semuanya kerana kami belajar dari pengalaman tahun lepas... sampai2 je ke air terjun jam 11.20 pagi, kami mandi-manda puas2 dulu..

Pukul 2 baru kami mulakan acara sukaneka.. jam 3.20.. semuanya dah selesai dan kami bergerak turun untuk acara bergambar, penyampaian hadiah dan minum petang di Dewan Seri Wangi di Gunung Ledang Resort...
TT berakhir pada 5.30 petang...


Terima kasih daun keladi.. tahun depan kita wat lagi... hehehe...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails