Monday, June 14, 2010

Bayangan itu...

Malam nie aku diganggu lagi oleh bayangan itu..
bayangan yang membuatkan aku jadi sengsara.. dengan sendirinya airmata aku akan mengalir...
bayangan yang membuatkan aku menjadi seorang yang teramat kecewa didalam hidup aku...

Pasangan tu begitu bahagia.. berjalan berdua2an.. berpimpinan tangan... sesekali sang suami memeluk mesra bahu sang isteri...
Betapa indahnya hubungan itu pada pandangan mataku... dan disitu aku menjadi seorang yang terlalu cemburu...
Terfikir di benak fikiranku... alangkah bahagianya hati seorang wanita... hati seorang 'aku',
jika mendapat perhatian dan layanan yg sebegitu...


Terkadang aku merasa terkilan kerana telah sehabis daya aku mempertahankan apa yang aku miliki.. menyintai setulus hati.. tapi akhirnya aku juga yang tersisih...
Malamku menjadi gerhana, hidupku tiada maknanya, hanya bernyawa namun tak bermaya..
Bisa sungguh luka ini walaupun tak berdarah...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails