Wednesday, June 23, 2010

Kembali ....

Dia kembali lagi...
aku gembira dengan kehadirannya..
kerinduan yang bersarang dijiwa aku bagaikan hilang dan terbang bebas...

Sesungguhnya dia mampu mengembalikan senyuman dibibirku... mampu membuaikan perasaan ku dengan suara dan gelak tawanya.. mampu memberikan sinaran kejiwaku bagai mentari yang menyinar bumi... mampu menyuburkan hati ku yang dahagakan kasih sayangnya...

Dia kembali lagi...
Tapi aku tak pasti adakah untuk sementara atau untuk selama2nya...
cuma yang aku pasti... Sesungguhnya kasih ku padanya masih mekar seperti dulu..
Jika kau membaca luahan hatiku ini... berikanlah aku jawapan.. adakah dirimu masih menyayangi aku atau kau hanya kembali untuk melukakan hati ku lagi...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails