Thursday, April 15, 2010

Skuad Sinar FM Ford Escape...15 April, 2010

Assalammualaikum....


Semalam.. aku pegi muo.. Aku pegi nak beli kosmetik yang kawan aku order.. kebetulan.. on the way balik.. terserempak dengan Skuad Sinar FM Ford Ascape.. ada 2 keta.. ramai org yang mengerumuni keta tu.. aku n wawa pun tumpang sekaki.. cuba juga angkat tangan nak jawab soalan.. tapi tak dipilih pun...


Bukan susah pun soalannya...

1. Siapa DJ Sinar yang ramai isteri?? hehehe.. sudah tentulah Salih Yaacob (idola ramai lelaki)..

2.. Siapa DJ Sinar yang bersiaran dari jam 2- 6 petang?? DJ Zaidi Zainal... (soalannya aku tak pasti sebab tak berapa dengo.. tapi lbh kurang camtulah soalannya)

3. Siapakah DJ sinar yang berasal dari negeri Johor... Najman, Abby, Zaidi Zainal.. yang lain2 aku tak tau.. hehehe.. tapi Krill (pojaan atiku) dari Negeri Sembilan...


Aku beria2 angkat tangan.. siap melompat2 lagi.. (sampai kena gelak gan brader yg duduk kat belakang aku) tapi haremm... hehehe..


Sabtu Ahad nie ada karnival Bank Rakyat bersama Sinar FM di Tanjung Mas, Muar.. Pagi Ahad, aku dah janji gan Akak Zah, Akak Nor dan Akak Limah nak berkelah kat sana.. janji kul 8 pagi dah ada kat Tanjung.. bestnya... Tak sabar2 nak jumpa member2.. lama dah tak jumpa.. rindu sangat nak bergosip-gosipan.. hehehe...
Saya.. saya.. saya...

Agen nak kasi majalah.... wawa (tuding hijau) tension je sebab tak tau jawapan.. sapa soh tak dengar Sinar...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails