Tuesday, September 29, 2009

Menjelang Hari Raya... Siri Ke 3

Assalammualaikum....



Sebenarnya aku dah lama nak post kat dalam blog gambar2 nie.. tapi yelah.. hari nak raya.. aku bz dengan persiapan kat rumah.. sebab tu tak sempat nak download..

Gambar nie aku amik 1 hari lagi sebelum raya.. Hari Sabtu 19 September, 2009... abg zubir ajak aku n anak2 buah yg lain untuk membersihkan dan menambak semula kubur arwah abah aku..

Anak2 aku yg excited sebab diorg belum penah tengok kubur arwah abah aku.

Arwah abah meninggal sewaktu aku mengandung Lyana (5 bulan dalam perut). Dia meninggal dalam bulan ramadhan tahun 1999.






Lyana, Adib dan Dani menunggu abg aku bawa cat, batu dan tanah untuk mengemas kubur arwah abah.





Ok tak?? rambut baru nak raya.. mula2 aku tak berapa suka.. tapi lepas aku belek2.. aku touch up sikit.. baru lah aku ok.. eemm.. seksi lak rasanya.. (klu tunggu org lain puji, tak de jawapnya).. hehehe...


1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails