Thursday, August 27, 2009

Salam Ramadhan

Assalammualaikum...
Selamat Berpuasa aku ucapkan wat semua pembaca blog aku nie...
diam tak diam dah 6 hari berpuasa.. aku macam biasa..
Adib n Lyana puasa macam tahun2 lepas..
aku excited tahun nie sebab Dani dah mula posa..
Hari pertama n kedua.. dia ada juga merengek2 nak berbuka..
masuk hari ke3.. dia dah bleh kawal dah...
Aku tak tahan klu bawa dia ke pasar ramadhan...
semuanya dia nak beli..
aku ingat lagi.. ari ahad lepas dia minta nak beli ayam golek..
kebetulan aku tak cukup duit...
jadi aku janji gan dia nak belikan masa aku dapat gaji nanti..
petang 25 ogos lepas.. aku belikan dia ayam golek.. seekor harganya RM16.00..
bolehlah... untuk anak2.. lagipun aku ciankan Dani.. dah 2-3 hari dia asik cakap nak ayam golek..
Rasan ayam tu oklah.. Aku kelakar masa berbuka... Dani makan ayam golek saja...
nasi pun dia makan sikit je.. apapun.. aku rasa bahagia sangat..
sebab dapat wat anak2 aku gembira..
Oklah.. aku stop dulu...
Nak wat kejelah...
Wsalam.. dan selamat berpuasa...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails