Monday, August 17, 2009

KURSUS PENGURUSAN KEWANGAN DAN PENTADBIRAN

Assalammualaikum....

Selamat bertemu kembali..
Aku nak minta maaf.. dah lamakan aku tak update blog aku... sebenarnya aku ada macam2 citer n luahan perasaan.. tapi aku tak ada masa...
Maklumlah.. aku kena siapkan semua dokumentasi aset alih kerajaan. Nak siapkan kenyataan cuti (menyudahkan keje org... sakit jiwa rasanya klu wat keje org!!!!)
Semuanya nak kena siapkan sebelum aku keJB untuk kursus... nak dihantar kesana..
senanglah diorg.. kita siapkan kat sini.. diorg tinggal semak n sain je...
11hb lepas aku keJB untuk menghadiri kursus pengurusan kewangan dan pentadbiran...
Jadual kursus bermula 11 - 14 Ogos...
Atlast dapat juga aku berjumpa gan kawan2 yang dah lama tak jumpa.. seronok sangat berkumpul.. masing2 dengan berbagai gaya dan cerita... hehehe... Masa nielah nak berbual
Kursus yg sama2 macam yg lepas... input banyak.. cuma bertindih2 sebab dah attend kursus nie dan sewaktu dengannya 2-3 kali dah..

Sampai kadang aku rasa keliru... mungkin ini untuk persediaan PTK 25 Ogos nanti...



Sempat posing masa kursus.. dalam kelas tu.. hehehe...


posing lagiiiii.............




Tekunnyaaa... bersama akak Norazizah....


Aku balik 14hb (jumaat) petang...
Sampai umah.. anak2 dah tunggu n dah melompat2 kegembiraan...
Terus diorg punggah barang2 yang aku bawa kot2 ada jajan tuk diorg..
Oklah.. jap lagi aku sambung lagi.. nak wat keje ckit...



2 comments:

  1. wahh seronok kan selalu ada kursus mcm tu, selalu outstation.. dpt brmesra dgn kwn2,penat pun tkpe,ilang skit bosan..semoga u sentiasa di datangi rezki dgn usaha yg ada..sempat posing2 tu masa kusus hehehe !!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails