Friday, April 24, 2009

KURSUS PENGURUSAN FAIL DAN REKOD 2009

Assalammualaikum...

Salam Jumaat buat semua rakan-rakan dan saudara seagama...
Moga pada penghulu segala hari nie kita semua akan mendapat keberkatan daripada NYA....

Pagi jumaat yang indah buat aku.. cuma mungkin krisis yang berlaku dalam diri aku membuatkan aku rasa agak kecewa.. tapi aku positifkan diri n terus melangkah demi masa depan aku n anak2..

Syukur Allah masih memberikan aku kesempatan untuk terus hidup..
Tiada apa yg menarik untuk aku ceritakan..
Minggu depan aku akan berkursus di Kuantan..
Nama aku dipilih untuk menggantikan Puan Helen. Tak pelah.. atleast bilangan hari kehadiran kursus untuk tahun 2009 yang patut ada sekurang2nya 7 hari dapat aku penuhi...
Lepas nie klu aku menolak kursus yg lain pun tak pe...
Aku akan ke Kuantan pada 27/04.. Mungkin aku bertolak pukul 12 kot.. bersama dengan akak Nor, rakan dari Lenga..
Apapun.. aku minta rakan2 yg mengenali aku dapat mendoakan moga aku selamat dalam perjalanan..
Kita jumpa lagi selepas aku balik dari Kuantan nanti.. Insya Allah..




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails