Thursday, April 9, 2009

Hati Terluka Jiwa Merana...

Uncle Ben 10...
Nick yang anak2 aku berikan pada dia...
Dia tak de apa yg istimewa pada org lain.. tapi pada aku.. dia terlalu istimewa..
Aku tak tau napa dia yg aku cintai.. aku tak tau napa dia yang aku sayangi.. aku tak tau napa dia yang aku rindui...
Satu waktu dulu dia pernah membahagiakan aku..
Dia akan menghubungi aku sebelum tidur.. akan dibelai aku dengan kata2 cintanya..
Akan dibelai aku dengan gurauannya.. Gelak tawanya sentiasa kedengaran di telingaku.
tapi sekelip mata ianya musnah.. dia rupanya tak pernah jujur dengan aku.. dia tak setia pada aku seperti aku setia pada dia...
Apapun.. aku sentiasa mendoakan kebahagiaan dia.. aku juga berharap agar dia tak akan melukan hati wanita lain.. seperti mana dia melukakan hatiku...
Dia rapat dengan DANI.. apa ya yang harus aku katakan pada DANI yang dia telah berubah...?
yang kami telah pun tidak bersama lagi..?
Sedih aku dengan nasib DANI.. dia tak pernah merasa kasih sayang seorg lelaki bergelar ayah.. Tak pe sayang.. umie ada untuk DANI... umie takkan tinggalkan adik seperti mana kita ditinggalkan oleh org yang kita sayangi nie...
Dia tak menyayangi kita seperti kita menyayanginya.. Moga Allah akan tetap menyayangi kita sayang...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails