Saturday, June 9, 2012

Posing Jap




Saja pos gambar terbaru.... aku  rasa ada sikit perubahan pada kulit muka aku sejak guna produk baru. Produk nie bekas akak ipar aku yg kenalkan... oklah.. harga murah dan yg paling best sejak
 aku gunakan produk nie.. aku dah tak perlukan BB cream, Bedak compact atau alas bedak.. aku hanya gunakan bedak baby johnson je.. Jimat giler..

Bedak compact yg aku beli aritu.. aku cuma guna cerminnya je. BB cream pun aku simpan buat pekasam je..

Kalau nak berjalan pun... aku akan mandi paling lambat... tapi aku orang yang pertama dan dok dalam keta.. tak yah nak make up lelama... senang dan pantas..

Bagi aku.. less is more.. eemmm.... yang penting produk nie tak de proses pengelupasan dan bebas bahan kimia...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails